KATONA Erzsébet
![]() |
Végzettségek, képesítések, kompetenciák:
|
GYAKORLAT – TAPASZTALAT
* Ügyfélkapcsolat: Call Centerek alkalmazása, ügyfél- és vevőszolgálat biztosítása, marketing- és piackutatás, elégedettségi mérés, direkt-markering kampányok tervezése és megvalósítása; Személyes és telefonos ügyfélszolgálat minőségbiztosítása; Próbavásárlás, shopperekkel végzett vevőkapcsolat/vevőkiszolgálás minőségének vizsgálata; Ügyfélkapcsolati (HR- és audit-) tanácsadás, ügyfélkapcsolatok szervezeti, marketing és értékésítési tervezése, kivitelezése, a hozzákapcsolódó humán és technikai háttér feltérképezése; Munkatársak kiválasztása, elsősorban ügyfélkapcsolati területre, képességel, készségek felmérése
* Tréning: Önismeret és személyiségformálás; Vállalati belső együttműködés és kommunikáció, A személyes, a telefonos és az online ügyfékapcsolat, ügyintézés sajátosságai; Ügyfélszerzés és ügyfélmegtartás sajátosságai; Panasz-, reklamáció- és stresszkezelés személyesen és telefonon; Megváltozott munkaképességűek beilleszkedése; Ügyfélszolgálati és vevőkapcsoati vezetők kompetenciáinak fejlesztése
* Családtámogatás és tanácsadás: családműködési készségek fejlesztése ép és fogyatékos gyermekeket nevelő szülők részére