KATONA Erzsébet

Végzettségek, képesítések, kompetenciák:

  • 1983  óvodapedagógus
  • 1998  gyógypedagógus (oligofrén és szurdopedagógus)
  • 1999  siket jeltolmács
  • 2002  kiválasztási tanácsadó
  • 2003  tréner
  • 2003  OKJ szakmai oktató
  • 2004  ügyfélkapcsolati tanácsadó

GYAKORLAT – TAPASZTALAT

* Ügyfélkapcsolat: Call Centerek alkalmazása, ügyfél- és vevőszolgálat biztosítása, marketing- és piackutatás, elégedettségi mérés, direkt-markering kampányok tervezése és megvalósítása; Személyes és telefonos ügyfélszolgálat minőségbiztosítása; Próbavásárlás, shopperekkel végzett vevőkapcsolat/vevőkiszolgálás minőségének vizsgálata; Ügyfélkapcsolati (HR- és audit-) tanácsadás, ügyfélkapcsolatok szervezeti, marketing és értékésítési tervezése, kivitelezése, a hozzákapcsolódó humán és technikai háttér feltérképezése; Munkatársak kiválasztása, elsősorban ügyfélkapcsolati területre, képességel, készségek felmérése

* Tréning: Önismeret és személyiségformálás; Vállalati belső együttműködés és kommunikáció, A személyes, a telefonos és az online ügyfékapcsolat, ügyintézés sajátosságai; Ügyfélszerzés és ügyfélmegtartás sajátosságai; Panasz-, reklamáció- és stresszkezelés személyesen és telefonon; Megváltozott munkaképességűek beilleszkedése; Ügyfélszolgálati és vevőkapcsoati vezetők kompetenciáinak fejlesztése

* Családtámogatás és tanácsadás: családműködési készségek fejlesztése ép és fogyatékos gyermekeket nevelő szülők részére